• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-12-12

Közösségi karácsonyfa a Heineken-től (videóval)

A világ első "közösségi karácsonyfájaként" Szingapúr egyik forgalmas közterén fog működni december 17-26 között a "Heineken Social Christmas Tree" névre keresztelt karácsonyfa. Az egyedülálló installációt, amelynek "motorja" egy Facebook applikáció, a hét országban működő Iris Worldwide gondolta ki és hozta létre egyik ügyfelének, a Heineken-nek. A 11 méter magas fémszerkezetű karácsonyfa 48 LCD-képernyőt tartalmaz, amelyen megjelennek majd a Facebook alkalmazáson keresztül feltöltött karácsonyi jókívánságok és az üzenetküldő felhasználók által kiválasztott képek a világ minden tájáról.


A kampányhoz bármelyik Facebook felhasználó csatlakozhat (a közel 800 millió felhasználó közül). Összesen 24 üzenet közül választhatunk, amelyeket hat csoportba gyűjtöttek: általános kívánságok; üzenetek a közeli barátok és családtagok számára; Facebook barátoknak szánt üzenetek; a régóta nem látott barátok számára küldhető üzenetek; az ivócimboráknak szánt kívánságok; munkatársaknak küldhető üzenetek.


A második lépésben a kiválasztott üzenethez maximum 16 Facebook barátunkat/ismerősünket köthetjük hozzá - a kiválasztott üzenet címzettjeként, majd egy-egy képet rendelhetünk hozzájuk. A harmadik lépésben a kiválasztott barátok/ismerősök képeit három előre meghatározott dizájn sablonba rendeztethetjük a virtuális karácsonyfán. Az üzenetetekről természetesen üzenetet kapnak a címzettek. Ha kiválasztják az üzenetünket, az így elrendezett képeket és üzenetet december 17-26 között megtekinthetik a Szingapúrban kiállított digitális közösségi karácsonyfán, amelyről felvételt is küldenek a megadott email címünkre.


Forrás: Digital Buzz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.